محرمانه

دل نوشته های محرمانه من و دُکی جونم(بین خودمون بمونه هاااا;) )

محرمانه

دل نوشته های محرمانه من و دُکی جونم(بین خودمون بمونه هاااا;) )

پست خوردنی

صبح دُکی هوس آش دوغ کرده بود و گفت عصری وسایل می گیرم که درست کنم... آخه متخصص آش دوغ و خیلی خوشمزه درست می کنه...


عصر من رفتم کلاس زبان و برگشتنی دُکی اومد دنبالم... سر درد داشتم و زیاد حالم خوب نبود... هی بهوونه می گرفتم... دُکی گفت چی دلت می خواد؟... گفتم از اون تی تاپ قدیمیا... همونایی که خط خطی بودن تو پاکت قرمز رنگ... دُکی گفت... آخه من الان اونا رو از کجا پیدا کنم!!!... به هر حال به خاطر من چند تا سوپر مارکت را گشت و نتونست اونی را که می خواستم، پیدا کنه... شانسش را تو آخرین سوپر هم امتحان کرد... ییهو دیدیم دُکی با چند تا تی تاپ و دوتا استک در دست اومد تو ماشین... انقدر خوشحال شدم که نگو... فکر نمی کردم پیدا بشه... ولی خوب چه کنم که بد جور هوس کرده بودم... تی تاپ را که خوردم از این رو به اون رو شدم انگار دلم همین را می خواست


خونه که رسیدیم... دیدیم به به... آش دوغ آماده است و نوش جان کردیم... انصافا آخرش بود و بهتر از این نمی تونست باشه... دستپخت دُکیه دیگه


شب همگی خوش


نظرات 4 + ارسال نظر
میم. جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ http://http://ourvirtualhome.blogfa.com/

نوش جان.
من عاشق آش دوغم. هوس کردم . برم سراغ مامی بگم درست کنه.
ببین دکی چقدر دوست داره که رفته واست از تی تاپ قدیمی ها پیدا کرده . فکر نمی کردن بازم تولید بشن .

مرسی... شما هم پیشاپیش نوش جانتان.

منم فکر نمی کردم تولید بشه... ولی انگار می شه ;)

جوجه کوچولو شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ق.ظ http://love-4ever.persianblog.ir/

وای منم آش دوغا خواست دلم...
بترکی الیا خانوم
وای منم عاشق اون تیتاپا بودم، الانم هرجا چشمم بخوره چندین تا میخرم که تا مدتی ذخیره داشته باشم
خوش باشید خانومی
یکبار دیگه ملت رو به هوس بندازی من میدونم و تو ، میدونی که ازت بزرگترم و حق دارم به حسابت برسم... اصلا شایدم به مقامات شکایت کردم

باشه... آش دوغ را مسافرت رفتنی سر راهم برات میارم... ولی تی تاپا را اگه پیدا کردی برا منم بخر... ;)

آخه من چه کنم ه دلخوشی ما هم به همین خوردنی هاست دیگه... حالا این دفعه را به یک سال بزرگی خودتون ببخش;)

سحر شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ق.ظ http://saharri.blogsky.com

تییییییییی تاپپپپپپپپپپپپپپپ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی دمت گرم با این هوست!!!!!
بیشتر از تو دم دکی گرم با این پشتکارش...

:)))) الیا است دیگر... چه می شود کرد ;)

جوجه کوچولو شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ http://love-4ever.persianblog.ir/

نامردی اگه یه پاتیل آش واسم نیاری... اصله اصل باشه هااا

چــــــــــشم... زنگ می زنم بیا بین راه بگیر :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد