محرمانه

دل نوشته های محرمانه من و دُکی جونم(بین خودمون بمونه هاااا;) )

محرمانه

دل نوشته های محرمانه من و دُکی جونم(بین خودمون بمونه هاااا;) )

چرا محرمانه؟

اسم وبلاگم را محرمانه انتخاب کردم... چون از بچگی دوست داشتم که برای خودم یک بایگانی محرمانه داشته باشم که توش بنویسم، توش داد بزنم، عصبانی بشم، گریه کنم، خط خطیش کنم، برا خودم جوک بنویسم، بخندم، قهقهه بزنم و ...

خدایا... خیلی فکرم درگیره... این وبلاگ را شروع کردم که شاید بتونم تا یه حدی دغدغه های ذهنیم را بنویسم و آروم بشم. خدا جون کمکم کن که بتونم تا آخر ادامه بدم. شایدم همین روزا رفتم پیش یک مشاور... دلم نمی خواد کسی از مشغولیت فکریم بدونه... می دونم که این وبلاگ بیننده زیادی نخواهد داشت... چون این روزا هر کس انقدر دغدغه واسه خودش داره که حوصله درگیر کردن خودش را با مشکلات من نداره.


پایان

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ http://webloggroup.mihanblog.com

سلام قربان خسته نباشید. ارزومندم ایام به کامت باشه.[گل][گل][گل][گل]

وبت رو دیدم برام خیلی جالب بود. واقعا روش کار کردی.

[دست][دست][دست][دست]

بیا و یه سری به وبلاگ من هم بزن.خوشحال میشم.

[قلب][قلب][قلب][قلب]

اسم من علی هستش.

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

وب من تفریحیه. منم روی اون کار کردم.[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

این ادرسشه:http://webloggroup.mihanblog.com

اصلا بیا تبادل لینک کنیم.اره نظر خوبیه.[تفکر][تفکر][تفکر][تفکر]

منو با اسم تصاویر و مطالب معرکه لینک کن.

ادرس گروه یاهو مو هم بهت میدم.[رضایت][رضایت][رضایت][رضایت][رضایت]

http://groups.yahoo.com/group/webloggroup

حتمآ توش عضو شو.اونجا باهم بیشتر اشنا میشیم.

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

با عضو های گروه هم میتونی همکاری و تبادل نظر کنی.

از دستش نده.[گل][گل][گل][گل]

منتظرتم.زود بیا.[گریه][گریه][گریه][گریه][گریه]

°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _چی میخوای.لینکم کن _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸…..
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد