محرمانه

دل نوشته های محرمانه من و دُکی جونم(بین خودمون بمونه هاااا;) )

محرمانه

دل نوشته های محرمانه من و دُکی جونم(بین خودمون بمونه هاااا;) )

وبلاگ خودمونی

امروز صبح دُکی رفت آزمایش داد... خدا کنه که چیزیش نباشه...


امروز نمی دونستم کدوم درسم را اول بخونم... همه درسام رو هم تلنبار شده.. یه جورایی استرس داشتم... یک شنبه امتحانا شروع می شه... از طرفی هم به خاطر اینکه دارم آخرین امتحانای دوره لیسانس را می دم، دلم می گیره...


امشب پیتزا درست کرده بودیم... خیلی خوردم... الانم دل درد گرفتم


هیچ چی به ذهنم نمی رسه که بنویسم... با لپ تاپ دُکی دارم پست می ذارم و دُکی هم اون ور مشغول درس خوندنه...


الان مامی داره فیلم عشق ممنوع را می بینه... دیدن این فیلم بد جور اعصابم را خورد می کنه... پس ترجیح می دم نبینمش


خوب هر کسی با یک انگیزه ای وبلاگ درست می کنه و منم انگیزم از این وبلاگ فقط و فقط ثبت تفکرات ذهنیمه و هر چی به ذهنم می رسه بدون کوچکترین تردیدی می نویسم... پس اگه زیادی خودمونیه به بزرگی خودتون ببخشین


نظرات 6 + ارسال نظر
دُکی جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام عزیزم ...

اولا، راحت باش! وبلاگ متعلق به خوته.

ثانیا، آره ... پیتزا خیلی حال داد ... دستت درد نکنه ...

عشقمی

باران جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ

ایشا... که پا درد آقای دکتر چیز مهمی نیست. نگران نباش.
اینجا هرچی دوست داری بنویس

میم. جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ http://ourvirtualhome.blogfa.com/

ایشالله که چیزیش نیست .
من که استرس ندارم . این همه امتحان دادیم این چار تام روش :دی
وبلاگتون هم عالیه .

جوجه کوچولو جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ق.ظ http://love-4ever.persianblog.ir

نمی بخشم... :)))))))))))))))))))))
ایشاا... که همسریت چیزیش نیست عزیزم... مواظبش باش خیلی... ;)

حسین جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

سحر شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ http://saharri.blogsky.com

معمای پادرد حل شد
مشکل از دست پخت خوشمزه و پیتزا و اضافه وزنه...
(مگه نمیدونی ما ایرونیا همه دکتریم...)

منم بهش میگم... از خوردن نیست... از بی تحرکیه... منم همیشه بهش میگم... ولی کو گوش شنوا :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد