محرمانه

دل نوشته های محرمانه من و دُکی جونم(بین خودمون بمونه هاااا;) )

محرمانه

دل نوشته های محرمانه من و دُکی جونم(بین خودمون بمونه هاااا;) )

فوتبال و دُکی و ترسوندن

انقدر خستم که حوصله آپ نداشتم... اومدم کامی را خاموش کنم که گفتم یه چند خطی بنویسم و برم بخوابم...

امروز درس خوندنم بدک نبود... ولی این درس انقلاب خیلی خستم کرد... 200 صفحه... هنوزم یک عالمش مونده


الان مامی و بابا خوابیدن و دُکی هم داره فوتبال می بینه... طفلی خیلی دوست داشت منم باهاش همراهی کنم... ولی خوب نیمه اولش مجبور بودم یه کم درس بخونم ولی نیمه دوم اومدم که باهم فوتبال ببینیم... ولی تا یک ربع نشده... دیدم اصلا نا ندارم و بد جور خوابم میاد... دُکی هم بهم پیشنهاد داد که برم بخوابم... مرسی عزیزم که انقدر درکم می کنی


دُکی امروز باز هم منو ترسوند و جالبه که این کار به یکی از سرگرمی هاش تبدیل شده(خوشم میاد از این کاراش) منه بیچاره هم همش نگرانم و دلهره دارم که الانه دُکی از پشت سرم ظاهر میشه


دیگه اتفاق خاصی نیفتاد جز اینکه صاحبخونه همسایه بالاییمون که مستاجرن، پلیس آورده بود و وسایل مستاجرش را ریخته بود بیرون... که اینم جریانی داره واسه خودش



نظرات 2 + ارسال نظر
جوجه کوچولو شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ق.ظ http://love-4ever.persianblog.ir/

نااااااازی حیوونی مستاجرا!!! :((((((((((
ای خوابالو... ما که دیشب با هم فوتبال دیدیم، نه که همسری اومده باشه پیشما ولی smsی با هم نگاه کردیم و تحلیلا رو هم smsی انجام دادیم... خلیم دیگه چه میشه کرد:)))
ایشاا... امتحانارو میترکونی عزیزم، انقلابم واقعا مزخرف بود کتابش (آیکون کله سبز)

نه بابا... مستاجر هم مقصر بود... وسایل صاحبخونه را برداشته بود برده بود خونشون... بدون اجازه ;)

چه باحال.... ایده ی جالبی بود... منم امتحان می کنم :دی

ایشاا... انقدر انقلاب خوندم که مغزم هنگ کرده ;)

دُکی شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ب.ظ

خوشمان آمد ... از این که شما مرعوب می شوید، خیلی حال می کنیم ...

اه اه ... اصلا هم بازی خوبی نبود ... فرانسه و اروگوئه ... افتضاح بازی کردن ... کاش من هم خوابیده بودم ...

باشه... خوشتان بیاد... نوبت ما هم میشه دیگه... ما هم حال خواهیم کرد ;)

آره موافقم... مخصوصا نیمه اولش :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد