محرمانه

دل نوشته های محرمانه من و دُکی جونم(بین خودمون بمونه هاااا;) )

محرمانه

دل نوشته های محرمانه من و دُکی جونم(بین خودمون بمونه هاااا;) )

روزمره

امروز هیچ کار مفیدی انجام ندادم عصری با دختر خاله ی گرامی رفتیم ویندو شاپینگ(جریانش را بعدا مفصل تعریف می کنم) شام هم خونه ی اون یکی دختر خاله بودیم...


دُکی هم که تهرانه و فکر کنم الان در تماشای فوتباله

نظرات 7 + ارسال نظر
دُکی دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ق.ظ

حالا نمیشه الان تعریف کنی؟ من می خوام بشنوم آخه.

بگو دیگه ... خواهش می کنم ...

دو نقطه دیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

نــــــــــــــه خیر.. به هیچ وجه :دی

تـــــــــــازه... قرار نیست بشنوی... من می نویسم و شما می خونی :دی

جوجه کوچولو دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ق.ظ http://love-4ever.persianblog.ir/

مجبور نیستی هر روز پست بذاریا الیا جون!!!!!!! :دی
منم نیز دیروز به همین امر زیبا و مفرح مشغول شدم :دی
نه بدو با تعریف کن الاااااااااااااااااااااااااان . . . :دی

آخه من دوست دارم حس هر روزم ثبت بشه... تــــــــازه... دیروز کلی جریان داشت که به نا به دلایلی نمی تونم الان بنویسم :دی

باران دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ق.ظ

این ویندوشاپینگ که به شدت مفید می باشد

باهات موافقم ... انصافا خیلی حال می ده

میم. دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ق.ظ http://ourvirtualhome.blogfa.com/

ویندو شاپینگ خود جز کارهای بسیار مهم و مفید در طول تاریه بشریت می باشد . :دی
من تصمیم گرفتم بعد دفاع بشینم فوتبال ببینم . آلمان که حذف نشده خدایی نکرده ؟! من طرفدار آلمانم !

دیگه اینکه رمز رو واست پ.خ کردم. پلیز به هیچ انس و جنی نده.

دیگه اینکه تحقیق خوانده اید آیا ؟

و آخرین دیگه هم اینکه یادت باشه بریم با خودی حرف بزنیم و تاریخ دفاع رو مشخص کنیم. همه بچه ها می خوان آخرین روز ممکن بدن !

و آخر آخر هم اینکه بای بای.

با نظرت در مورد ویندو شاپینگ به شدت موافقم :دی

من که فوتبالارو نمی بنم... نمی دونم حذف شده یا نه... انشاا.. که نمیشه.:)

در مورد رمز هم بسیار ممنون... همین الان رمزت را به عنوان پست تو وبلاکم می ذارم :دی

دیروز که هیچی نخونده بودم... امروز یه کم خوندم... شما خوندی؟

چشم... سعیم را می کنم که یادم باشه... ;)

و همچنین بای بای.

جوجه کوچولو دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://love-4ever.persianblog.ir

میگما الیا جون، اگه حرف زدن با من به کارت میاد بیا چت بحرفیم، یا بگو تلم رو واست بذارم عزیزم...
میبینم که امروز ملت همه دلتنگ بودن. آهنگم رو گوش دادی؟؟؟ عاشقشم . . .

مرســـــــــــی عزیزم... :) شما خیی لطف داری... با چت موافقم... ایمیلم را واست می ذارم... :)

آره... دلتنگ بودم... الان بهتر شدم...

نه هنوز... حتما دانلود می کنم و گوش می دم. :)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ

آیکون:

نوش جان :دی

جوجه کوچولو سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ http://love-4ever.persianblog.ir

این عقده ای که اسمش جا موند منماااااااااااا

حدس زدم که تو باشی :)))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد