محرمانه

دل نوشته های محرمانه من و دُکی جونم(بین خودمون بمونه هاااا;) )

محرمانه

دل نوشته های محرمانه من و دُکی جونم(بین خودمون بمونه هاااا;) )

فوتبال و فوتبال و فوتبال

اول اینکه عید و روز پدر و روز مرد همه شما مبارک.


پنج شنبه بعد ناهار مامی و بابا رفتن شهرستان و باز من و دُکی زندگی متاهلی چند روزمون را شروع کردیم.

عصری رفتم کلاس و بعد کلاس دُکی اومد دنبالم که با هم بریم برا باباش کادوی روز پدر بخریم... حدودای ساعت 10:30 شب بود که رسیدیم خونه و نشستیم پای فوتبال... من که همون نیمه اول خوابم برد و دُکی هم یه کم بعد من خوابید.


دیروز صبح کل وقتم به عوض کردن ویندوز کامی گذشت... انقدر خوب شـــــــــــــده... خیلی حال می کنم... آخه ویندوزش داغون شده بود... کل فایل هام را مرتب کردم و الان یک عدد کامی مرتب و حرف گوش کن در اختیارمه.

عصر هم رو پروژه ی تحقیق در عملیات کار کردم و بعد با دُکی فوتبال دیدیم و شب دوباره یه کم کار کردیم و با داداش و زنداداش حرف زدیم و بعدش فوتبال دیدیم که باز من خوابم برد.


روز مرد را از همین جا به دُکی عزیزم تبریک می گم... به امید روزی که پدر بشی

نظرات 6 + ارسال نظر
باران شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ

من کامی مرتب میخوام خوب

خوب عزیزم... شما هم کافیه چند ساعت وقت بذاری... کاری نداره که.

جوجه کوچولو شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ب.ظ http://love-4ever.persianblog.ir

منم میخوام... نه، من کامیه مرتب شده توسط الیا میخوام.... چرا این سون اینقد داغونه؟؟؟ تازه سون گذاشتم، دوسش دارم ولی همش 20 مینه اول که روشن میکنم میره رو آپ دیتو این حرفا
روز همسریت و پدرت مبارک خانومه خونه در این چند روز (بازم آیکون گل)

کاش می تونستم کمکت کنم خانومی... من سون کار نمی کنم... آخه کامی من نمی کشه ;)
دُکی نصب کرده.... خیلی راضیه...

میسی عزیزم... به امید روزی که شما هم خانوم خونه بشید... ولی نه مثل من ;)

دُکی شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ

ببخشید ... اصلا متوجه نشدم کی آپ کردی ... زودتر از اینا کامنت میذاشتم ...

زندگی با تو خیلی خیلی برام لذتبخشه ...

خیلی ممنونم که هستی ...

خدا جون شکرت ...

ااااا منم متوجه نشدم کی کامنت گذاشتی... وگرنه زودتر از اینا تایید می کردم :دی

مرسی... برا منم همین طوره :)

میم. شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ http://ourvirtualhome.blogfa.com

عجب فوتبال بینی هستی تو . حکم خواب آور داره واست

به جوجه کوچولو بگو که آپدیت ویندوزش رو از اتوماتیک به دستی تغییر بده.

دیگه اینکه ایشالله بیام تو جشن پدر شدن دکی و مامی شدن تو برقصم

اصلا ایشالله بیام تو جشن عروسی بچه تون برقصم.

از الان پیش بینیم اینه که بچه ای که پدر مادرش شما باشین خیلی خیلی شیطون و خواستنی می شه

اگه گفتی چرا همه پستت رو ول کردم چسبیدم به جمله آخر ؟ چون حجم حافظه کوتاه مدت من خیلی کمه و چند کاراکتر بیشتر جا نمی شه!

دقیقا... موافقم باهات :دی

ا کی... جوجه کوچولو... آپدیت ویندوزت رو از اتوماتیک به دستی تغییر بده. :دی


انشاا.. خداوند از دهانت بشنود;)

منم همین طور فکر می کنم... به خاطر همین با بچم از همون اول جدی برخورد خواهم کرد که به روزگار ما گرفتار نشوند :دی


:))) جالب بود.

دُکی یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

الیا جون ...

این هم بسته کامل آیکون های بلاگ اسکای ...

45 تا آیکون ...


میشیییییییییییییییی... دستت درد نوکنه :)

سحر یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ق.ظ http://saharri.blogsky.com

آآآآآییییی
حال گرفتگیت مربوط به حضور دکی و زندگی متاهلی که نمیشه؟؟؟؟؟؟؟
اگه میشه جان سحر این چند روزه رو کوفت خودت نکن.
یاد این بیفت که میره و آآآآی دلت واسش تنگ میشه....

نـــــــــــــــــــــه عزیزم... اتفاقا دلخوشیم به همین یکیه ;)

چشم عزیزم... منم این دفعه دارم باهاش می رم تهران... هورااااااااااا :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد